måndag 21 april 2014

- STILL HERE -

några från min insta @ssofiaterese
BOOM, här är jag! 
Har bara inte haft tid att bara sätta mig ner vid datorn detta veckoslut fast jag varit ensam :( För att dra ihop det snabbt så kom Fredrika hit på fredagen och vi filmade ''the BF tag'' och gjorde det till ett drickspel. Jag blev full så gissa vem som var sämst? ;D Sen blev det beerpong och utgång, träffade kompisar i stan och drog till baren och dansadee. Vid 3 tiden var jag och Fredrika hemma hos mig redo för sömn :) Lördagen gick ut på att städastäda, sen en kaffe med Hannes och lite mer städa. Vid halv 11 kände jag för att köra med min scooter och han var ännu vaken så åkte dit och pratade om konstiga saker i någon timme, typ ''om jag var ett djur skulle jag va..''. Gjorde lite kvällsgymnastik för att hålla oss varma också. Normalt beteende javisst... Såå åkte jag hem, sov, vaknade på söndag och städade ännu mera. Blev på super gott humör efter att en viss härlighet och jag tog ett rejält snack om saker och ting. Så på kvällen kom lillebror och mor hem igen. Och idag är det måndaag och jag har lyckats sjuka ner mig, myst på Fredrikas balkong, och sitter nu barnvakt hemma. Produktivt? Lat borde va mitt andra namn.. Har en känsla av att detta inlägg är vääldigt flummigt. Har bara hänt så mycket och samtidigt ingenting detta veckoslut, men livet börjar småningom le igen :) That's all for now peeps. Jag måste skärpa mig med regelbunden uppdatering, förlåt för att jag suger ibland ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !