fredag 18 april 2014

- I remember -

sommar 2011
Kommer ihåg såå bra att jag tyckte jag var ASsnygg då jag tog denna bild. Hade typ just lärt mig att använda smink, okej inte riktigt men kommer ihåg att jag var sååååå nöjd med mitt uutseende. Sådär på tal om ingenting haha. Dagens planer är utgång och partej för hela slanten! Och så lite städninng, tvätta fönster och sånt. Min kära mor och lillebror (rimmarjuhehe) lämnade mig igår kväll så är ensam till söndag. Det är första påsken någonsin jag inte är hos mina morföräldrar uppe i österbotten. Känns konstigt ja, men så mycket har förändrats och dessutom kunde inte mina äldre bröder följa med så bestämde att stanna hemma och ta hand om katten och hjälpa till med huset. Fotografering är om en vecka exakt, vilket betyder att allting skall vara i tipptopp schick. (stavning???) Och det är inte världens minsta hus så det finns mycket att göra. Gud så jag babblar, nåväl. Hör av mig senare! ♥puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !