onsdag 23 april 2014

- AUSSIE BAR -

Uglgla som jag är bloggar jag på natten eheh, men har ju gått och sjukat ner mig med värsta förkylningen så låg i sängen tills typ kl 4, åt, och drog iväg till stan för att träffa Lisa. Gick runt i butiker och bara sörslade. Fick hem ett par byxor, en kjol och ett par solglasögon som jag kan visa imorgon :) Sen tog vi en sväng till en av restaurangbåtarna vid å-stranden som heter Aussie Bar var jag köpte en dyr men extremt god mohjito ( HUR SKRIVS DET?!) och då gjorde även Andy oss sällskap, där satt vi sen ute i några timmar och bara babblade och hade det mysigt tills det började bli lite kyligt vid halv tio så åkte hem.
Imorgon blir det tidig väckning för mig, skall duscha och fixa upp i rummet lite och så kommer Sofie hit för att vi tänkte göra en kul grej tillsammans, kommer bli intressant och se hur det blir haha. Men det är till för bloggen så hoppeligen får ni resultatet hit ;) Nu blir det sovdags för mig, så länge bjuder jag på en telefonbild, puss och godnatt ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !