söndag 16 februari 2014

Red Cross Edition

Gokväll!

Blev lite sent här. Ingen utgång ivarjefall, jag och Martina kör hårt på tisdag istället ;) Har tittat på Hockey med mamma och skickat in jobbansökningar till IKEA och Stockmann och hållertummarna på att det nappar någonstans. Pappa var och hämtade min lillebror som kommer stanna där i 2 veckor nu och gav mig en vändagspresent. En god sådan! Lakrits med vitchoklad och någonslags jordgubbsgrej runtom. Har typ ätit upp hela burken redan haha. Nejmen asgoda ju! Och då tycker jag inte ens om lakrits :D Men nu skall jag dra mig till sängs så jag kan stiga upp och först skälla upp sjukhuset per telefon, muahahha. Och sedan dra till biblioteket och läsa en aning. Natinatt för idag fina ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !