söndag 16 februari 2014

Så mycket att se fram emot

Goddag!

För lite sömn har gjort min dag lite sämre och seg. Men igår var ivarjefall en superbra dag. Fick träffa Hannes och gick sedan på en öl/sider med 3 av hans kompisar, det var mest militärsnack och kan ärligt säga att jag fattade inte 90% av termerna de använde men roligt var det ivarjefall. Blev hemskjutsad vid halv 1 och fastnade sedan framför datorn alltför länge.
Men har en del grejer att se fram emot nästa vecka! Blev idag säkert att jag kommer dra mig till ekenäs för en visit på onsdag så det ser jag jääääätte mycket fram emot! Hann inte alls hänga med dem så mycket som jag velat på kryssningen och det blev lite pengar över så jag gör det nu istället! Så har vi med tjejerna lite planerat en myskväll med monopol och typ pizza inne i veckan också.
Så var det lite planerat att gå ut och dansa idaag men pga lite sjukor hitochdit får vi se om det blir av. :( Något annat jag blev aspepp på igår var att jag och Martina lite planerat att åka till Spanien, Malaga på en bartenderkurs för 3 veckor i augusti för ett förmånligt pris så jag hoppashoppashoppas det blir av. Vi nämligen skakade hand på att vi skulle gå en sånhär bartenderskola tillsammans när vi senast var i baren lite onyktra haha, och så hittade jag en igår så det var liksom helt perfekt!! Men nu skall jag hoppa i duschen och se lite vad det skall bli av idag. Pussarochkramar till er ♥

i brist på annat, en bild från kryssningen ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !