tisdag 18 februari 2014

mycketsomskallgöras

Hejhejhej!

Här är det läsande för fulla muggar. Och nervositet. Jag fick nämligen ett samtal igår så jag skall på min livs första jobbintervju imorgon! HÄÄREGUUDALLTSÅÅ. Håller tummarna för att det skall gå bra och dom vill ha mig ;) Skall förövrigt på middag till pappa ikväll och så sticker jag ju till ekenäs imorgon också så har massor att hinna med idag. Packa, städa, läsa, jaa, allt. Hehe. Men nu skall jag läsa effektivt i 2 timmar och sen börja göra de mindre roliga grejerna.

Ringde dessutom upp sjukhuset igår och så bekräftelse brevet på min operation är nu hemma hos mig. Superduper. Hoppas det också går bra då. Hehe. Ajöss nu! ♥



ps. förlåt för flummiga och tråkiga inlägg men det är ju faktiskt skrivningar snart och måste prioritera det framför bloggen. Men kärlek till er som kollar in här fas jag inte hinner blogga lika mycket som jag skulle vilja! puss ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !