söndag 9 februari 2014

Lärarmiddag part 1


På fredag kväll var det alltså lärarmiddag som gällde och jag kan lätt säga att det var e nav de bästa kvällarna i mitt liv! Jag skrattade så mycket och är verkligen så tacksam över att har haft så härliga lärare som vi har!! Vi drack vin, sjöng snapssånger, åt god mat, och bara umgicks. Det härliga var ju att man inte behövde tänka så mycket eftersom det nu är slut, det var utanför skolan och man fick helt enkelt se en annan sida av lärarna.Vi hade fina programpukter med sång, gentlemannatest, lärarna som dansade till oss och så hade vi dessutom alla ett hemligt uppdrag som man skulle göra hela kvällen. Jag hade : be om att få ta en bild med varje person på festen. Så, där sprang jag runt och tog bilder med alla som jag hann haha. Därför är jag också med på typ alla bilder. Men förbannat roligt hade jag, och bra de för nu har jag massa roliga bilder! Är inte riktigt säker om man kan lägga upp bilder på lärarna så därför får detta vara del 1. Nu ska jag dock hoppa i duschen och så hör jag av mig litesenare! Puss ♥

1 kommentar:

Skriv ner vad än du har på hjärtat !