söndag 9 februari 2014

my feet left the ground

              

Dagens låt, har spelats på replay här i hushållet. Har inte gjort mycket idag men tänkte lägga upp ett schema till mig nu inför skrivningarna så jag verkligen får allting läst/gjort i tid :) Har skickat in några jobbansökningar inför sommaren och för läslovet så får hålla tummarna för svar. 
Var meningen att jag och freddu skulle ha dragit till kuppisparken för lite photoshoot men just när jag hoppat i duschen och börjat fixa mig börjar världens slaskväder. Superkul ju -.- Så har bara suttit hemma istället. Imorgon är det engeska hörförståelse som gäller så tänkte läsa lite engelska ord som vi hade nu till den sista kursen för att öka mitt ordförråd (: Wish me luck for tomorrow? ;) 
puss ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !