fredag 7 februari 2014

arg

Hej jag lever nog.

Har varit Sååå stressig vecka. Provveckan tog slut, matte preli, teka diplomkurs och massa annat. Ja, satt i skolan till halv nio igår och fick ÄNTLIGEN mitt teknings arbete klart. Något mindre trevligt med igår var att min lärare skickade åt mig på wilma att jag blev underkänd i mitt geografi prov. Jaa, den kursen som jag tjatat om i evigheter att jag måste få den godkänd, annars blir jag inte student. Dessutom är jag SÅ arg på min lärare. Jag tenterade alltså denhär kursen och vi har aldrig talats vid face2face, utan bara skickat mejl. Jag slår vad om att om hon skulle sett mig i skolan skulle hon inte veta vem jag är. Och då igår när hon skickade att jag hade fått 5/18 p. (man behövde 6) så tillägger hon att jag inte gjort mitt bästa. En lärare som inte någonsin pratat med mig, inte vet ett dugg om mig, VÅGAR påstå att jag inte ens försökt?!! HUR ÄR DETTA OKEJ?? Jag satt och storgrät i flera timmar för jag var så arg och ledsen att man hoppar på en elev sådär bara?? Och dessutom att hon meddelar detta då dagen före mina första skrivningar. Nu har hon ju då slutat så jag kan inte ens gå och prata med henne. Jag gick idag och pratade med en annan geografi lärare som blev väldigt chockad och sa att jag skall säga om det till rektorn, och det tänker jag göra också. Någon må tycka jag är barnslig och har tagit illa upp av en småsak, men jag känner att det inte var ok att säga så. Jag är inte den enda som har dåliga upplevelser av denna lärare. Verkligen extremt besviken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !