fredag 18 oktober 2013

höstlov


Så jag spenderade hela gårdagen med att städa mitt rum, som inte gick så bra. Kollade på 2 barbie filmer haha. Vet inte hur jag kom på det plötsligt men vi hade just dessa som VHS förr och hittade dem på en hemsida så why not. Asgulliga. Det var barbie i nötknäpparen och barbie som rapunzel. 
Sen då klockan började närma sig 8 på kvällen drog jag till stan först på en  kaffe till min storebrors lägenhet och sen för att träffa Hannes. Vi for och spelade biljard bara för att bevisa att jag inte blivit ett dugg bättre haha. Spelade 3 omgångar och vann en. med lite fusk ;D Vi hade inte setts på nästan 2 veckor så det var jätte skönt. Just nu försöker jag desperat hålla min katt borta från tangentbordet på min dator och måste snart dra mig ifrån sängen för att laga mat åt mig och min lillebror som jag tar hand om idag. Och det är typ allt for now. 
älska höstlov


1 kommentar:

Skriv ner vad än du har på hjärtat !