fredag 18 oktober 2013

blog your heart out

ber 1000 ggr om ursäkt för seg uppdatering. Har haft fullt upp men berättar mer om det imorgon!
Fick en blogaward av victoria jinxedv.blogg.se. som jag tänkte svara på nu :)
ps. tjecka in resten av BeYouniques bloggar för att se vad dom svarade/svarar! direktlänkar --> HeidiMelodyLotta, Camilla, Victoria


1. Vad eller vem uppmuntrade dig till att börja blogga?
nej gud jag kommer ju faktiskt inte ihåg alls! Försökte kolla på mitt första inlägg ever som btw var 19.1.2011 men jag har inte skrivigt något om det? Det var väl säkert i vänkretsen? Haha, glömsk här!

2. Hur valde du ämne att blogga om? 
Först bloggade jag bara om min vardag, typ skrev av mig om jag var ledsen,arg,glad osv. Det var liksom det enklaste. Har alltid fått höra att jag är ''konstig'' så fast många kan ta det som något negativt så vände jag det till något positivt och drog nytta av det. Var vem jag var. Har aldrig varit någon annan. Och på det senaste året har jag väl koncentrerat mig på just att alla skall ha rätten att våga vara sig själva. Men för det mesta är det ju vardagen som ploppar in hela tiden (: 

3. Någonting som de flesta inte känner till om dig? 
åh nej.. hmm, jag är en usel kock. Kan just och just koka nudlar. jagtalarsanning

4. Vilka tre ord beskriver din stil/dina egenskaper? 
stil: mörk, mång-sidig (haha det får räknas som 3)
egenskaper: konstig, lättroad, förstående

5. Vad gillar du att göra då du inte bloggar? 
umgås med mina vänner, dansa, fota, festa, äta, sova, äta, äta, äta, sova, filosofera om livet, äta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !