lördag 19 oktober 2013

And 20 år

Kom nyss hem. Har inte kunnat avslöja kvällens planer ens här på bloggen eftersom vi hade överrasknings middag för Andre som fyller 20 år snart. Han trodde att han skulle och äta med Cassu, Lisa och Jan men när han kom dit så var vi 15 pers som väntade på honom och hans min var nog helt priceless. Han hade ingen aning och det var så kul! Åt först enormt god mat på en amerikansk restaurang som heter Hiili och drog sen till Andre var vi förfestade före de drog till baren, och minderårig som jag är var jag duktig och åkte hem (: GO ME. Hoppas ivarjefall alla överlever och att Andre blev glad! jag skall krypa till kojs nu. Här är ivarjefall några bilder från kvällen, var inte så aktiv med kameran tyvärr. Godnatt fina! ♥

Andre ♥
jag och the guest of honor
gudomligt god chicken burger, delade med cassandra
nykter som få ju

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !