lördag 31 augusti 2013

WOK

Godmorgon!

Fast klockan är över två, hehe. Min ensamma övernattning gick jätte bra. Vilket är aningen konstigt eftersom jag brukar vara jätte rädd även om någon annan är hemma. Ivarjefall, vaknade lite före tolv när storebror ringde och sa att han kommer hit, så nu har jag lagat mumsig wok och vi skall luncha nu. Har inte så mycket extra tid eftersom jag skall dra till pargas ikväll. Får spendera min lördag med de finaste kompisarna, något jag verkligen behöver. Vi ska festa som om morgondagen inte finns. Alla är sjukt peppade och det smittar av sig, är så excited för ikväll! Måste bara hitta vad jag skall ha på mig, fixa mig och jaa alltdedär. Vet ju att jag kommer ändå stressfixa mig på en halvtimme när jag bara slöar nu och tänker att jag har så mycket tid. Ska ivarjefall fixa några tidinställda inlägg så det finns nåt att kolla på här.

En annan grej som jag tänkte snabbt säga till om. Jag har ju en kategori som heter Be YOUnique, alltså bloggruppen jag är med i, och NEJ, den är inte död, talade senast igår på vår facebookgrupp och vi har alla varit lite slöa på sommaren men nu skall det dra igång igen, har ideer redan om olika inlägg och så, men det får ni veta mer om senare. Jag är ivarjefall jätte pepp på det och har redan börjat planera inlägg. Ska också fixa in länkar till de andra 4 tjejernas bloggar in i min design så ni lätt hittar dem. Men det hinner jag tyvärr inte med nu, för nu skall jag äta. Pussochkrammmm!!!

här får ni bild på maten jag skall sluka i mig nu. omnom WOK, är helt klart en av mina favoriträtter, och nyttigt också ju?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !