fredag 30 augusti 2013

Fredagsmys i regnet

Så internet la av igår så blev ingen bloggning, men duktig som jag är, tryckte jag på reset knappen och nu är allt bra igen! Så idag hade vi alltså skolfotografering som gick..hemskt :D Jag blir dock aldrig lyckad på skolfoton så det kom inte som någon överraskning. Vi tog kompisbild med killarna sådär proffessionellt och så hade jag min systemkamera med så vi kunde ta på oss tjejer bara. Jag kan ärligt säga att inte en enda blev lyckad, det var alltid någon som härja någo eget. Duktiga flickor alltså. Detta veckoslut är jag dessutom för första gången i hela mitt liv helt ensam hemma. Har bara chillat här hela dagen, kände at jag behövde en sån kväll nu, för mig själv, ska sätta på bastun och laga ansiktsmask och sådär. Ta hand om mig helt enkelt. Oj fan, nu tror jag mina takfönster brakar typ, det började plötsligt spöregna, helt mysigt nog, tycker om regn, det är en aning dramatiskt. Yup, that's all for now. Imorgon är det fest för hela slanten, bokstavligen. Hör av mig senare ! 
Här är en av de extremt attraktiva bilderna på oss. Feel free to LOL.
från vänster: Camilla, Fredrika, Jag, Cassandra och Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !