måndag 2 september 2013

sjukling

Hej September!

Jag måste börja med att säga att jag märker att hösten slagit till, iaf för mig, ligger i min säng med x-antal filtar, finrexin, feber, ont i halsen, snuva, ont i bihålorna. Ja, vad missade jag? eh. Helt enkelt sjuk. Jag tänker bara se på några avsnitt av awkward och sedan sova. Kan verkligen inte vara sjuk just nu, eller bli hemma överhuvudtaget. Som tur har jag sovmorgon och sen tänker jag genast springa hem och ta hand om mig själv. Har dessutom skolfotboll på torsdag vilket är inte är så bra att vara med i om man är sjuk. 
PS. är lite smygkär endå att hösten är påväg, tycker det är en mysig årstid med fina cardigans, boots, halsdukar och framförallt de färglada löven. With that said, tänker jag bjuda på lite höstinspo från weheartit♥



Sov gott fina ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !