måndag 5 augusti 2013

Datorskärmen sönder jee

Turen är inte på min sida idag. Jag stängde av datorn för typ 10 min. Sätter på den igen, och skrämen är röd och flimrar. Alla färger är helt omvända vad jag än gör. Själva datorn fungerar men ja, inte skärmen, vilket betyder att jag inte kan redigera eller se någo bilder ordentligt eftersom alla är helt omvridna. Kul va??
Såklart blir jag ju i hel panik eftersom alla mina bilde finns här på denhär datorn och har inte nån säkerhetskopia. Spammar Hannes med meddelanden vad jag skall göra för jag tror hela datorn håller på att krasha, så sökte han på nätet typ 3 minuter och så ringer han upp och säger att det är bara en kabel som är lös. Så borde gå att fixa ganska snabbt. HUH. Typ grät redan när jag trodde jag skulle förlora allt. :D Nåja, så det blir dåligt med bilder har jag för mig nu :( Men jag skall försöka testa att redigera dem på vår andra dator (om jag får den att fungera) och flytta över bilderna hit sen och publicera dom så.  Hann i varjefall redigera några st. som ni får se snart :) Vile bara berätta om denna tragiska händelse. 
Jag och Syster

PS. Freddu om du läser dethär, kommer du ihåg hur jag sa igår att du måste förbereda mig på vad som kan hända ännu, well, you didn't see this one coming huh...xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !