måndag 5 augusti 2013

Can't survive without my morning coffee


Ni har ingen aning om hur jäkligt överraskad jag var då jag vaknade av mig själv klockan 07.40 och inte kunde somna om. Var helt pigg, drog mig dock i typ en timme men beslöt mig sedan för att sluta försöka och make the most of it. Har just druckit upp mitt morgon kaffe medans jag skummat igenom youtube och fann filmen ''So Undercover'' som jag skall börja min dag med. Miley Cyrus spelar huvudpersonen och den har kommit ut förra året, hur har jag missat? :D Nåja, före jag trycker på play skall jag tidinställa ett inlägg åt er så det blir ordentlig uppdatering.
Träffade aldrig Emilie igår, blev bara en snabb sväng via Hannes på kvällssidan. Men idag skall vi ses, har också planerat in att läsa lite till skrivningarna i biblioteket. Hmm, får se hur det går :D
Det var allt för nu och håll ögona öppna, nästa inlägg som borde komma upp inom några timmar kommer bli en riktig bildbomb ;)

xoxo

1 kommentar:

Skriv ner vad än du har på hjärtat !