lördag 10 augusti 2013

Ekenäs äventyr!

Hej på er! Har skärmen fortf sönder men tänkte försöka blogga lite ivarjefall.
Stack på torsdag till ekenäs med Heidi och fina Sandra som körde oss. Lämnade av lite saker och så åkte vi iväg för att grilla vid en strand med Alli, Sebbe, Macki, Ruffe, Elin, Sandra, Frida och Kira. Blev tillochmed simning för tre av oss, jag var en av dom, och smart som jag var så blev det kläddopp hehe och inga byteskläder hade man ju då heller. Lite tokigt men det gick bra ändå :) Så blev det en sväng till Baywatch och sedan till Larisza. Efter en stund kom Sebbe och hämta mig därifrån eftersom vi ändå inte setts på fem veckor så vi åkte iväg till en liten båthamn och satt på bryggan och såg på blixtrarna ända tills det började störtregna, supermys♥åh så jag saknat honom ! Kröp till sängs vid halv två tiden och sov läänge :)

På fredag var jag och gå med Heidis farmors hundar medans Heidi var till frissan och sen slöade vi bara tills vi måsta börja fixa oss och drog iväg till Larisza var vi skulle ''förfesta''. Började vid typ halv fem och hade det jätte bra, spelade drickspel, dansade och sjöng, skrattade och pratade :) Dock blev kvällen aningen kort för mig. Tror det hade att göra med shottina vi drack eheh. Måste säga tack till alla som var så söta och snälla och satt med mig där på soffan ♥ Vid 11 tiden var jag dock i skick igen men då hade typ hälften stuckit och resten fo till baren så somnade vid kanske 2-3 tiden. Imorse var det nog inte kul att vakna upp kan jag ändå säga. Inte alls faktiskt, känner ännu av en av de värsta baksmällorna jag haft i mitt liv. Blöh.

Så lördag ( idag ) vaknade jag och Heidi hos Larisza och hjälpte henne lite med städningen och åkte sen till Heidis farmor var jag packade ihop mina grejjor och traskade till tåget, var i Åbo lite över 4 och då kom Freddu o hämta mig och vi for via butiken hem till mig och fixade tortiljas åt oss och myste på trampolinen, nu är jag ensam men mamma och storebror kommer hem vilken sekund som helst så får njuta av tystnaden så länge jag kan. Ska bara ha hemmakväll idag, det behövs verkligen xD Eftersom imorgon kommer Freddu och kanske Cassu hit och vi skall övernatta i vår lekstuga hihi. OCH färga mitt hår ♥ Finally, det är helt urtvättat och har typ inte alls nåt rött kvar. Så jag blir fint röd tills skolan börjar. Usch. Jah, men det var allt. Haha lite långt ju ;D men jag bjuder på lite mobilbilder jag tagit under de senaste dagarna, pussochkram!


1 kommentar:

Skriv ner vad än du har på hjärtat !