onsdag 10 juli 2013

pinsam kväll

Kul att några iallafall ville att jag skulle skriva så det gör jag :)

Igår kväll drog jag, emma, sara, henrietta och Hattie till stranden då. Vi spelade först ölspel vilket var skitroligt och sen spelade vi dare or dare, och om man inte gjorde det måste man dricka, så jag måste bla springa till en random grupp av människor på stranden och skrrämma dom, Hattie måsta gå upp till någon person och säga att hon är vilsen och fråga om vägen tillbaka till England, Emma sprang efter folk och ropade "mamaaa" "papaaa" och Henrietta sprang och tog någobs fotboll och kastade bort den. Hahaha det var så förjäääkligt roligt att jag dör fortf lite när jag tänker på hur pinsamt det var!!
Såklart var man ju astrött i skolan idag men det gick okej, så stack vi till en strand efter det och vattnet steg upp så mycket att vi inte hann rädda våra skor så de är dyngsura i vatten och sand. Har just duschat och sitter nu och chillar på balkongen. Ska äta här snart och så drar vi med ett lite större gäng till stranden igen. Vi bestämde att vi tar en vilopaus imorgon istället ;) Kommer behövas!!
Ååh, så somnade jag ju när jag solade så nu är jag brun och fin redan dag 3, 9 to go ;)

That's all for now folks. Kisskiss <3
Såg btw en sladd så ja skulle få laddat min dator så går kanske och köper den imorgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !