fredag 12 juli 2013

Bayonne

Mådde inte så bra igår kväll så jag stannade hemma och fick 10 timmars sömn vilket jag verkligen behövde! Var till skolan som btw är jätte skön eftersom vi endast har 3 lektioner som varar 45 min så vi slutar 11.35, då har vi hela dagen på oss att göra vad vi vill! Så kl 2 hade skolan ordnat en liten utfärd till en by typ som heter Bayonne, 45 min utanför Biarritz. Så dit åkte jag och de 4 andra tjejerna (vi är typ ett gäng xD) haha lol och vi åt glass, drack sangria(drink) och pizza till middag namnam. Vi kom tillbaka tilö Biarritz typ 9 och gick till stranden med några andra för nån timme och spelade lite kort och så. Planerade morgondagen bl.a. Som kommer bli helt galen! Det är rätt så många som har sin sista dag imorgon så det är som lite hejdå partajj ;) och vi har senare hemkomsttid på veckosluten så vet intw om jag hinner blogga imorn :/ och på Lördag tidigt skall vi till Bourdeaux (?) som jag inte riktigt vet vad det är, men det är en heldagsfärd i varjefall så, och så ska vi ut på kvällen igen ;D på söndag får vi soovaaa!! Woop. Men nu är klockan snart 1 här så jag måste snarka nu. Ha det så bra ni nu! Pussoch kram!
Ps. Om ni vill se ens lite bilder så lägger jag så ofta jag kan på instagram ! Jag heter @ssofiaterese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !