onsdag 17 juli 2013

hejsvejs

Hej fina!
Eftersom jag har så lite tid kvar här har jag inte prioriterat bloggen tyvärr. Har nästan inte varit hemma dessutom. Har hunnit till Bordeaux, en större stad och shoppat, varit och shoppat lite till, solat, fikat, spenderat tid med "familjen" och varit till stranden varje kväll. Man träffar nya människor varje kväll vilket är sjukt kul. Dessutom kom en 20 årig australienare och solade med mig och 2 andra tjejer idag haha för roligt :D menmen ja det är svårt att beskriva vad som händer och så då jag inte kan lägga upp bilder. Men jag skulle verkligen vilja stanna här. Att ens tänka att jag skall åka härifrån om 2-3 dagar får mej jätte lessen :/

Men dock saknar jag ju mina peeps hemma, och om 4 dagar drar jag till pampas till min efterlängtade tilda <3 och 3 dagar tills jag skall hälsa på Heidi i sin rullstol. Är så ledsen över att jag inte kunde vara där för henne idag :/

Men det var allt, nu mat. Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !