onsdag 24 juli 2013

Pampas med syster !

Hej på er fina !
En vecka har det gått sen sist. Det är pga att jag hann vara hemma i Åbo i mindre än ett dygn och så drog jag o mammsen rumpan upp till pampas och här har jag inget nät heller, lånar nu Matildas dator en snabbis.
Men ivarje fall så kom jag säkert hem från Frankrike till kalla Finland. Kan fortfarande inte fatta att jag varit i Frankrike 2 veckor?? Det gick såå snabbt och skulle kunnat stanna där hur länge som helst. Det här var nog utan tvekan en av de mest minnesvärda resorna jag varit på óch jag har rest mycket på dessa 17 år (: Träffade så härliga personer och saknar dem redan! <3

Men nu är jag i varjefal här på stugan med min härliga svennefjolla Matilda. Håller på att förbereda oss för den årliga turen med tuttifruttibåten till kaffestugan. Imorgon drar vi till Jeppis för att se Petter!! TAGGGARÅÅÅ. woopwoop. Blev så glad när pappa textade mig och frågade om jag ville gå och se honom. Så stannar jag och Matilda i jeppis och fredagen och lördagen går ut på att festa i skolparken! Får se när jag bloggar nästa gång. Senast om en vecka då jag kommer hem igen! Men skall försöka tidinställa nåt inlägg nu ivarjefall (:

ps. Blir så glad av att se att ni tittar in på min blogg så aktivt fast jag tyvärr inte kunnat blogga. KÄRLEK TIL ER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !