söndag 23 juni 2013

Trött och sliten efter ett hääärligt v-slut!

Klockan 8 på kvällen drog jag och Alli oss ut för första gången igår. Haha, sega som bara vaad var vi verkligen men vi hoppade på skoppen och åkte in till ekenäs högstadium var vi träffade några andra gobbar, spelade fotboll och korgboll. Jag var så dålig på koris att jag nästan började gråta, nej, men det var ganska patetiskt nog. Så åkte vi en runda till ABC och köpte nudlar och nåt smått och gott. Sen åkte jag Alli och Sebbe till Alli var vi grillade, myste, skrattade, suckade, talade med andar, berättade creepy grejjor som hänt oss och till slut vid halv 4 somnade vi ganska så snabbt. 

Imorse tog jag farväl av härligaste Alli som jag fått bo hos under veckoslutet och snälla Sebbe körde mig till Karis var jag hoppade på tåget till Åbo. Trött och sliten ligger jag nu på min utbäddade soffa, har en känsla av att jag kommer sova väldigt gott inatt. Men i varje fall så behövde jag verkligen dethär veckoslutet, jag hade så roligt, skrattade mer än vad jag gjort på länge och fick umgås med de ljuvligaste människorna. Tack så hemskt mycket till er ♥ 
från bilresan till Helsingors i fredags
på borgbacken!
från igår, härjning på trampolinen med Alli och myspys på verandan ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !