måndag 24 juni 2013

people like us we've got to stick together

Godmorgon ni fina !

Jobbar för tillfället bara att lillen ligger på nedrevåningen och spelar angry birds så finns inte så mycket för mig att göra. Ringde till Freddu just och skall träffa henne på stan när vi båda är klara med jobbijobbet. Jag är i desperat behov av en ny bloggdesign så vi ska fota lite och chillarilla bara (: Ska dessutom försöka slänga ihop en video eftersom det inte blivit av på några dagar när jag varit borta. Hoppar lite nu och tar inte dagarna i ordning och tänkte göra hur en vanlig dag kan se ut för mig :) Hoppeligen får jag det gjort :) Ska börja filma lite nu så så. Det var allt för nu !

i brist på annat bjuder jag på 3 gamla bilder. 
1 och 3 är på mig och frip på gammeldansäventyr och bilden i mitten är freddu jag och Cassu som nyligen lämnade åbo :(( snyft*
Ps. Fatta att jag är på väg till frankrike om 2 veckor?!?!?! SJUUUUUUUKTJUUUUUUUUU

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !