lördag 22 juni 2013

Glad midsommar !

Glad midsommar på er!

Jag själv spenderade min på Borgbacken i Helsingfors med mammsen och sen till stranden med Heidi. Där fick vi den brillianta iden att sticka till ekenäs. And we did. Så det blev fest och sen klockan x på natten stack vi till Alli var vi sov. Härjade hela natten eftersom det alltid var någon som inte kunde vara tyst. Vid 6 tiden somnade vi och när jag vaknade var det bara jag och Alli kvar. Här är jag nu också. Sitter på deras gård och wannabe solar medans jag försöker få någonting vettigt ur mig här på bloggen. Men nu måste jag hoppa i duschen. Känner mig sååå fräsch ju.. inte. haha hör av mig senare. Kommer stanna här tills imorgon dock men här finns ju dator så det ör lugnt :) Bjuder på en bild av Alli jag tog i morse så väldigt artistiskt. Ja, garva åt texten, vi pratar båda med mat i munnen heh..:D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !