torsdag 20 juni 2013

2 flugor i en smäll !

Hej fina !
Idag sov jag längelänge och vaknade sedan vid halv två med världens illamående. Jobbigt att vara kvinna en gång i månaden! Så drog jag mig till stan till klockan 5 för att träffa Freddu på matdejt och så sprang vi på Emppu just före vi skulle gå till Hese så hon joinade. Satt där i nästan en timme och så var jag tvungen att springa hem igen för satsad middag med storebror och mamma. Vi drack vittvin, åt sparris till förrätt och lax med nypotatis till huvudrätt. mums♥ Ligger som bäst i matkoma, måste dock dra mig upp snart och röra på mig lite, får ångest annors hehe.

Så är det ju midsommar imorgon också! Känns inte riktigt som det eftersom jag varje år spenderat midsommar på stugan med hela min familj.. Men saker och ting förändras ju, har dock inte planerat nåt klart för imorgon. Får helt och hållet se, kanske blir en dags trip till Helsingfors med mamma, besök till borgbacken möjligen, det var bara nån kommentar hon slängde ur sig men det skulle ju vara jätte kul om det är öppet. Får se får se :)

Ps. Kommer nog inte upp en video idag, har varit så trött och kameran tycker inte om mej idag hehe. Det får bli till imorgon istället!
random inspo från weheartit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !