torsdag 18 april 2013

Happy thursday !

jag för ett år sedan ! BABYFACE MUCH? XD
Alltså dethär vädret ! Det spöregnar och våra utemöbler har flugit runt på gården, saker faller, och jag höll på att flyga över bron när jag åkte hem. Var så smart att jag tog ut skoppen idag, och det blåste så mycket att jag typ måste ligga på den för att inte välta då det blåste så hårt ! Nåja enough babbel om det sugiga vädret

IMORGONÄRDETFREDAGTJOHEJ
och är faktiskt ganska excited över vår gymnasiefest som har temat lågstadie disco! Fast hur kul ju. Har bara ingen jävla aning om vad jag skall lägga på mig haha. Har helt outfit kris med emppu på kik också. Måste börja planera ju! Fast jag slutar 11 imorgon så har ju ordentligt med tid på mig hehe. Dessutom tycker jag någon ( cä ) sa att de har lovat sol imorgon? Det hoppas jag verkliiiiigen ! jihaa :))
Har varit på mycket bra humör idag, vilket har varit skönt. Allt har bara varit positivt :) hihi. Kanske det finns en orsak..;) hähä hemlisarhemlisar. Nu måste jag seriöst ta itu med min ynka franska läxa och så klädkrisen. Helpmesomeone?

pusskram ! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !