onsdag 17 april 2013

Duktig duktigare duktigast !

Är helt förjäkligt stolt över mig själv. Var på min första ordentliga länk på..jaa, vet inte hur länge och jag sprang 4.5 km på en 31 min. Det är inte nåt wooow för många av er säkert men jag blev väldigt överraskad. Har inte tränat eller sprungit på så länge. Jeij me so happy. Och det var så skönt att bara pressa sig så ! Jag bar ''du får inte pausa du får inte NEJNEJNEJ'' Och sprang hela vägen. Go SOFA ! Eh. jo
Fick sådan energi efter vi ätit god middag eftersom mammsen fyller år idag. Gratuliss♥ Och kladdkaka till efterrät. Nami ! Nu skall jag hoppa i duschen och se om jag har några läxor. Fast jag antagligen inte kommer göra några för att är så lättad över att mina prov är skrivna nu. Bara 5 veckor kvar, I can do this, right?

pussochgodnattälsklingarsmåochstoralångaochkorta♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !