fredag 19 april 2013

Slött

Är helt för lat just nu. Vill bara ligga under täcket och mysa. Fast jag har ju fest på schemat idag så måste väl dra upp mig nångong..heh. Har varit en sväng till Skanssi efter skolan med Heidi och Freddu. Jag och Heidi gick sen och lunchade på Greenz med supergod ceasarsallad omnomnom. Skönt att bara sitta o prata en stund och så får jag ju se henne och Lisa ikväll också så det blir kul ! ♥
Sen har jag bara legat här under täcket och slöat i typ 3 timmar, sett på vampire diaries. Borde verkligen börja fixa mig nu typ redan för att inte behöva stressa sista 15 minutrarna som det alltid blir till. Mamma håller på att laga mat till oss småbarn nu så äter och börjar fixa mig sen så kanske jag hinner blogga medans jag lagar mig färdig. Kanske tilloched får ni se min wnb lågstadie outfit..(;
hejsålänge!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !