onsdag 15 augusti 2012

You don't know what it's like

Sitter och lagar läxor med denna sång i bakgrunden. Jag har alltid gillat Simple Plans låtar. Har inte lyssnat på dem på länge men gamla godningar kommer alltid fram nu och då. 
Känner verkligen för att göra bättre ifrån mig detta skolår, är mycket besviken på mina vitsord från första året i gymnasiet. Verkligt besviken, och om jag vill slippa in till skolan jag vill just nu, måste jag förbättra mig betydligt. Och jag engagerade mig faktiskt ordentligt på timmarna idag. Satt inte bara och dagdrömde som vanligt, utan jag lyssnade faktiskt och man märker hur det sliter på en att vara så länge i skolan ! Jag somnade efter jag skrev förra inlägget, gick ändå ut och svepte några kaffekoppar. Men nu skall jag fortsätta med franskan för jag vet att fast jag inte kanske tycker att det är nödvändigt nu, så mår man mycket bättre då man presterat bra i något. Japp det var allt. Back to work peeps.

                                       

1 kommentar:

  1. Hejsan!

    Vore jätteroligt om du skulle vilja vara med i tävlingen, veckans blogg.:)
    http://rebeccahnilsson.blogg.se/2012/august/dagens-blogg.html#comment
    Om du inte gillar sån här reklam, kan du bara ignorera det.

    SvaraRadera

Skriv ner vad än du har på hjärtat !