torsdag 16 augusti 2012

ÄNTLIGEN hemma.

GAAAAH, känslan då man har suttit i skolan i 8 timmar. blä. Vi hade typ 'välkomna nya läsåret' kyrka på morgonen så missade första timmen ändå. Blev ganska irriterad där då vissa inte kunde hålla käften fast. Okej om man int vill vara där, men man kan väl respektera andra ändå. Nåja, så var det bara timme efter timme ändå tills halv 4 då vi äntligen blev frisläppta. Ska nu fixa lite upp i rummet och så småningom dra mig tillbaka till stan. Ska se på när Freddu uppträder iaf och sen bara hänga me någo kaverin också så måst laga läxona före jag far. Alltså det är nån sorts ''happening'' som kallas Konstens Natt, för att vara ärlig har jag aldrig varit så inne i det, vet inte vad det skall gå ut på EGENTLIGEN, men nåja, alla typ träffar sina nära och kära så jag gör det också :)
hei jag är kokko i bollen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !