torsdag 16 augusti 2012

slutkörd

Var hemma nåt efter halv elva efter en riktigt chill rolig kväll ute på konstens natt. Efte vi sett fredster uppträda gick vi och satte oss vid Å-stranden. Jag och ella höll på med nåt helt eget, nämligen kastade träbitar i ån för varje sak vi inte gillar. Jag säger att det flöt mycket i ån när vi gick därifrån xD Hahaha, vi skrattade nog mest ändå :D Nu är jag då hemma igen helt livlös typ och väckning kl 6 imorn igen. Så drar ALLA kompisar till Weekend festival och jag blir hemma o städar inför föräldrarnas 50-års fest. Jippie, nåja, allt kan man int hinna med. Nu ska jag äta nåt och sen och tuti.



Ps. En Anonym frågade om mina Neutrogena produkter så jag tänkte fixa ett eget inlägg för det imorgon :) So stay tuned ;) eheh..

pps. Sorry för astråkiga inlägg på sistone, har inte tagit med kameran någonstans och skolan tar väldigt mycket tid, tyvärr, men skolan kommer först :/ Lovar att försöka bättra mig !
pusskram för att ni ger så söta kommentarer, man blir så glad !

2 kommentarer:

  1. Inlägget om neutrogena prod. När kommer det? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skall försöka fixa det imorgon, sorry har haft mycket på G inför festen och så ! :)

      Radera

Skriv ner vad än du har på hjärtat !