fredag 17 augusti 2012

ANTI-WEEKEND POST

Eftersom typ hela världen (känns det som) har skrivit om weekend-festival så tänkte ja göra en anti sån, höhö. Som jag sa tidigare har mina föräldrar gemensam 100-års fest så därför kunde jag inte fara dit. Därför har jag varit en aning irriterad idag eftersom det har varit det ENDA samtalsämnet i skolan. Och för att jag försov mig. Blev så jävla arg på mig själv. Nu börja de regna ännu, typical. Ska sätta mig ner med min chokladpatukka, ceasarsallad och Hannah Montana och få se om humöret svänger ännu. Doubt it though, var varit nere hela veckan, vet inte varför, vilket gör det ännu mer irriterande.

Men en glad nyhet väntade på mig när jag kom hem. Bokstavligen. Jag hade fått post från Stockman = Min MasterCard har kommit woopwoop !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !