onsdag 15 augusti 2012

blöö.

Nej alltså denhär dagen har varit helt för uppochner. Känns som jag åkt bergochdalbana och mår dåligt efteråt liksom. Började 8.05 och så var man igång igen. Som tur hade jag iaf en håltimme men vid halv tre skulle vi ha vårt första gammeldans möte. Det var jag super pepp för. Men vi dansade ju förstås inget ! Bara satt på golvet och ''anmälde sig'' med sitt par och sådär. Bara information typ. Och kan ni gissa när vi ska dansa då för föräldrarna och nära och kära. Jo.. Torsdagen den 14.2 ! ALLA FREAKING HJÄRTANS DAG. Visste int om ja sku va helt näää, elr ååååh ♥ Lite blandning. Helt gullit nog ju (; Men nästa vecka ska vi börja öva danserna. Kom hem vid halv 5 först så var/är sjukt trött så måste slurka i mig en kaffekopp, dra ut på länk och sen göra läxorna och duscha.

Såhä ser ja ut just nu...

NU kan jag säga att vi är ''back to school''. Galen dag. DÖR AV TRÖTTHET RÄDDA MJ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !