tisdag 20 maj 2014

- ISADORA -

På lördag efter jag och Freddu ätit glass travade vi på stan en stund och jag kom hem med dessa 2 produkter. Den första är en ögonskuggspalett, inget destuvidare speciellt, väldigt neutrala och simpla men orsaken till varför jag köpte den fast jag normalt inte skulle sätta 25€ på ögonskugga är att färgerna är MATTA! Varenda en ögonskugga jag äger, fattig som jag är, är typ från H&M och alla har något skimmer eller glittrigt och det är något som börjat störa mig på sistonet. Så blev verkligen överlycklig när jag kom hem och testade den och jag tycker de är suuper fina. Vill verkligen börja inhandla ordentliga sminkprodukter eftersom det ändå är något jag brinner för och skulle vilja hålla på med resten av mitt liv. Dramatiskt värre!
Jag har använt dessa ögonskuggor varje dag sen jag köpte dem. Den ljusaste färgen kan jag även använda som highlighter och den varma bruna nästlängst till höger har jag också använt som conturing/bronzer, eftersom den jag har, surprise surpsrise, är skimrig. Så var BB creamen också nedsatt till halva priset sådär passligt när min just tog slut så passade på där också. Värst vad långt det blev, blir bara så ivrig när det kommer till smink!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !