tisdag 20 maj 2014

- BW SELFIE X2 -

Godmorgon♥'
Fatta att jag steg upp klockan 8?! Inte normalt alls. Har skickat iväg lillebror och skall snart hoppa i duschen och fixa mig för att träffa Cassu på stan. Var meningen att vi skulle ha dragit till stranden men några fick förhindrer och vädret är inte det bästa så det blir Stehn och Cnuth på tumis vilket var ganska länge sedan så ser fram emot det!
Något mindre mysigt är att jag sovit ca 3 timmar inatt och vet inte ens varför. Jag låg inte på datorn eller något, bara somnade inte. Dessutom började katten yla där vid halv 3 tiden så tog henne och gosa med mig en stund och plötsligt var klockan närmare halv 5. Konstigtkonstigt. Nå kanske jag somnar tidigare ikväll, eller, man kan ju alltid hoppas ;D Hoppas ni fått en fin start på dagen ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !