tisdag 8 april 2014

- MÅNDAGSMYS -

Så det blev inte som tänkt igår, jag skulle ta min navelpiercing som jag väntat på så jävla länge men fick inte göra det eftersom vi skall till cypern om mindre än en månad, gissa min besvikelse.. Så får vänta en månad till. Nåja, åkte iaf på kvällen till pargas var jag och Lisa skulle vara nyttiga..kehhe not. Det blev kladdkaka, glass och jordgubbar, och lite mer glass. Ups. Vi bara talade och tittade på TV tills vi somnade, megamoshit. Imorse steg jag upp kvart över 8 för att gå till polisstationen i Pargas och förnya mitt pass, Lisaleij hade redan stuckit till jobbet så jag fick härja omkring ensam i lägenheten, som tur hann jag i tid och är nu redan hemma igen. Skall städa lite och på kvällen träffa några tjejer för en drink elr nåt liknande. Hör av mig senare, kram!

ps. Förlåt för dålig kvalite och matbilder. Som jag sa har pappa mn systemkamera och ja, jag har inte haft lust att fota mig själv haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !