torsdag 27 mars 2014

- THURSDAY -

Gokväll fina!

Sent inlägg än en gång men idag inte mitt fel ju. Hade tidinställt ett inlägg tills dagen men det har då bara utelämnats för att skojas med mig eller nåt. Ivarjefall, har haft en 5 timmars jobbdag idag och det går nog bättre och bättre hela tiden så jag kanske vänjer mig så småningom :) Något negativt är att jag har haft helt extremt bisarra och konstiga drömmar hela veckan. Inatt där vid kl 5 på morgonen har jag tillochmed skickat ett meddelande antagligen då i sömnen. Det skrämmande med dethär är ju att jag vet exakt varför jag skickat dethär meddelande sådär i drömmens syfte men personen i fråga fattade ju inget alls. Och dessutom i drömmen så talade vi i telefon men tydligen har sovande Sofia tyckt att det vore en bra idé att skicka dethär ännu som ett meddelande..eh.. tokigt.
Nu är jag ledig tills tisdagen eftersom jag då har prov då så måste hinna läsa också. Men nu till vad mitt egentliga inlägg på dagen var om haha. Träffade Lisa en sväng på stan igår mot kvällssidan. Vi satt bara och talade i timmar då vi inte setts ordentligt på jäääätte länge och sen hade dessutom fattiga lilla Sofia tur att Lisaleij har kläder som hon inte använder nåtmer och skänker så snällt till mig hihi. TACKTACKTACK♥ Upskattas verkligen ^^ Min lön kommer ju dessutom först den 30April, dvs samma dag vi beger oss till Limassol så jag är fortfarande urpank tills dess. Så det var väldigt mega behändigt. Och nu märker jag att jag har skrivit heeeeeeelt för mycket. Så ni som har kommit såhär lång, lyfter hatten till er :D Lämnar annat onödigt babbel tills imorgon ;) Godnatt på er ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !