onsdag 26 mars 2014

- Måndag och Tisdag -

Så hej jag lever nog, nästan :D

Jag som trodde att jag baraskulle på ''skolning'' på måndag fick genast hoppa in och hade en 7 timmars jobbdag eheh. Alltså kom hem halv tio på kvällen, sen blev det bara till att byta om, sminka sig och dra till stan eftersom vi skulle med ett ganska stort tjejgäng utför att fira att ALLAS skrivningar nu var ute. Hade en riktigt rolig kväll med mycket dans och skratt, även nattmat och bekännelser efteråt ;) Runt 5 tiden hoppade jag in i en taxi och var hemma runt halv sex. Vaknade vid 12 och insåg att jag hade 45 minuter på mig att fixa mig inför jobbet. Mådde även rktigt dåligt så hann bara slänga i mig 2 kaffekoppar och så blev det en till 7 timmars jobbdag och jag fick mina första kunder woopwoop. Fast det inte är drömjobbet, långt ifrån haha, så kändes det JÄTTE bra då man fick nåt sålt. Och pengar är ju pengar så. Var helt död när jag kom hem halv tio så gick genast och sova. Idag är jag ledig och läser till Geografi, imorgon blir det 5 timmars dag från 12-17 och då har jag egentligen gjort mitt för denna vecka. Dock om jag orkar skall jag nog på fredagen några timmar också. Är så snurrig att jag vet inte ens vad jag har skrivit hit nu men ville iallafall uppdatera lite när jag märkte att det är 3 dagar sen jag sist bloggade och har inte ens fattat det själv eftersom jag inte varit ledig 2 sekunder. Men nuuuu skall det läsas så här är några telefon bilder. ^^ Hadet bra ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !