torsdag 20 februari 2014

Onsdag - Torsdag

påväg till jobbintervjun
drinkar med Heidi i fé
så hem igen :(
Så jobbintervjun kunde ju ha gått bättre haha, tror nog inte de anställer mig men det var ju ändå min första så jag tar det med en klackspark! Så hann jag hem och duscha och packa och så kom Heidi, Alisa och Elin och hämtade mig och det bar iväg mot ekenäs. Vid 7 tiden hoppade jag och Heidi in i Allis bil och körde till Sandra var resten väntade på tacopajerna vi skulle äta ^^. Det var en riktigt mysig kväll för min del, härligt sällskap och skratt, underliga danser och annat babbel. Tog tyvärr inga bilder därifrån :( Men sen beslöt jag och Hedi att dra en sväng via baren och drack ett par drinkar och småpratade med några krhm..störningar ;D Så vid en halv två tiden for vi o sova och jag vaknade (som alltid nuförtiden då jag druckit ens något lite med alkohol) med bankande huvudvärk. Myste en stund, åt, jag läste lite inför skrivningarna och sen bar det av hem med tåg. Nu för att inte dethär skall bli så långt klipper jag av här och berättar om denna kväll och morgondagens planer imorgon. Nu sova, godnatt ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !