fredag 21 februari 2014

..efter ett glas rött ;) Vi var alltså ute och åt med mina 2 storebröder och mamma när jag kom tillbaka till Åbo. En restaurang som heter Hiili, sjuukt goda hamburgaree!! Namnam, okej men nu till dagens äventyr.. Skall nämligen tillbaka på tåg idag. Denna gång till huvudstaden för att se på Michael Bublé! Bästavännens storebror hade inte möjlighet så de frågade om jag ville komma med istället! Såklart jag sa ja!! Så nu är det spurtläsning som gäller så att jag kan njuta riktigt ordentligt sedan! :) Blir dit sen och sover när vi kommer tillbaka eftersom det känns klmpigt att försöka ta mig tillbaka till Hirvensalo mitt i natten på en fredag kväll. Men jag hör nog av mig förrän jag drar mig iväg! Så pussar och kramar tills det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !