söndag 2 februari 2014

My weekend

Förlåt för så seg uppdatering, har verkligen inte haft tid :( Så nu kommer långt inlägg om hela mitt händelserika veckoslut!

Fredag
Vaknade av att stackars Emilie desperat fösöker få mig upp ur sängen och hoppar i bussen för att skriva samhällslära prov. Sen var det att kuta hem snabbt, duscha och iväg till stan igen för vår födelsedagspresent till Lisa, vi tjejer tog henne och bowlade och så gav vi en peng för att sponsra så att hon kan köpa springbyxor åt sig, som hon inte hittat än så. Men det var verkligen så härligt, så länge sen vi alla varit på plats! Vi skrattade och hade roligt, pratade massor och bara umgicks. Så mys ♥ Sen på kvällen tog jag det riktigt lugnt ensam hemma, läste lite skolgrejs och gick tidigt i säng.

Lördag
Steg upp efter en väldigt behövd 12 timmars sömn, fixade frukost åt mig och välkomnade hem mamma. Sen drog jag till stan och köpte mat och mötte upp Linda som kom till mig. Vi lagade super god carbonara ( baconpasta) och var alltför nära matkoma. Vi var ändå tvungna att dra oss upp från köksbordet och börja fixa oss inför kvällens festligheter. Vid 8 tiden mötte vi upp Freddu Cassu och Andre och åkte tillsammans till Anskus födelsedagsfest. Spelade beerpong, blev ganska packade haha och vid 11 drog vi alla in till stan och så till baren var vi dansade loss. Vid en 3 tiden drog jag och Emilie från baren för att gå till McDonalds då vi också fick sällskap av Zakke. Där satt vi till kl 5 på morgonen och jag tog en taxi hem och somnade runt 6.

Söndag
Vaknar halv 11 och mår verkligen inte bra. Såhär dåligt har jag inte mått pålänge. Baksmälla är verkligen värst. Nåja, slappade i någon timme drack en kopp kaffe, hoppade i duschen och fixade mig och åkte sen in till stan till brorsans lägenhet för att fira hans födelsedag som är imorgon. Hela familjen var där, vi drack kaffe åt godheter, sjöng och gav presenter :) Nu sitter jag hemma och skall göra de sista inlämninguppgifterna tills imorgon och förhoppningsvis somna tidigt. 

Så, det var mitt veckoslut i ett nötskal, hör av mig imorgon! puss ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !