lördag 1 februari 2014

Februari


Jag välkomnade Februari för ca 2 timmar sedan med mysli, kaffe och The Carrie diaries. Sov runt 12 timmar vilket verkligen behövdes. Jag hade dessutom en suuper bra fredag igår (måste gå igenom bilderna förrän jag skriver omdet) och jag har på känn att även denna dag kommer bli alldeles underbar. Linda kommer hit i något skede för att laga romantisk middag för två och sedan drar vi tillsammans iväg på en födelsedagsfest och så utgång ännu, såklart ;) Men nu skall jag städa undan lite här först. Har varit ensam i huset sen torsdag och mamma kommer hem om 45 min..wuups, lite stökigt kanske? ;D

2 kommentarer:

  1. Men oooh, alltid kul att få reda på att andra också gillar The Carrie Diaries. :3 Senaste avsnittet? :)
    Och Austin Butler... oh hot damn. <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi joo! Jag ÄLSKAR de!! Dock räknade jag här för några dagar sen att jag följer, eller ha sett på alla avsnitt av typ 15 tv-serier.. addicted much ;)

      Radera

Skriv ner vad än du har på hjärtat !