tisdag 3 december 2013

På tal om lillajul

Brukar inte få nåt speciellt till lillajul men nu hämtade pappa en superstor HARIBO godispåse och 2 skraplottsgrejer vann 5€ på ena och får vara med i nån tillägsdragning på andra? :D, Så fick jag en skrap-julkalender av mamma, det brukar vi alla barn ha :) Och så var mamma ännu och köpte denhär extremt söta väckarklockan till mig som har verkligen det VÄRSTA ljudet. Det är en riktigt ordentlig såndär som slår mot båda ''klockorna'' ovanför själva klockan. Jag vaknar nämligen inte av min väckarklocka på mobilen. Helt döseriöst nu alltså, jag snoozar inte ens, utan den ringer i 15 minuter och jag som har telefonen 10 cm från örat när jag sover reagerar inte alls. Helt sjukt. Mamma som varit i köket på nedre våningen har måsta komma och knuffa i mig riktigt ordentligt för att jag skall märka något, och då har HON hört att det ringt. Jag är typ död när jag sover.. Får hoppas att denna funkar ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !