tisdag 3 december 2013

Förkylning

Så sitter man hemma och är superförkyld igen. Har börjat fundera här hemma om jag har något fel på mitt immunförsvar. Hoppas ju verkligen inte det men så mycket som jg varit sjuk det senaste halvåret är inte lite. Förövrigt fick jag veta i förrgår att jag kom igenom Biologi2! Blev riktigt överlycklig för den saken, ett steg närmare studentmössan :) Annors har jag varit lite nere de senaste dagarna, jag hade ju the time of my life i Ekenäs på lördagen men samtidigt så svårt att sen säga hejdå åt alla igen.. Och jag har fått frågor om Sebbe var där och ja det var han. Mer om detaljerat om den saken tänker jag skippa.
Har istället satsat stenhårt på skolan och har suttit med näsan i olik böcker sen jag vaknade fast jag fysiskt mår riktigt dåligt. Hade inte så mycket vettigt att säga, bara lite förklara mig om uppdateringen inte är den bästa så vet ni att det är för att jag kämpar för att bli student på våren 2014, och det är min första prioritering nu!
♥kärlek♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !