tisdag 10 december 2013

Nervös x1000

Hej finaste bloggläsare!

Idag är jag stolt över mig själv. Hade en finska hörförståelse idag i skolan och på de frågor var man skulle välja alternativ A B eller C fick jag 20/25 rätt!! Dethär är verkligen superbra för mig, jag har aldrig talat finska i hela mitt liv annat än på finska lektionerna i skolan. Är så lycklig och glad! :) Förövrigt har jag bara läst till mitt geografi prov jag har imorgon. Det är ett av proverna som beslutar om jag blir student i vår eller ej. Så gissa nervositets graden ?!! typ 100 000. Men jag kan nog det mesta så hoppas det går bra. Skall ännu gå igenom boken några gånger, kolla igenom anteckningar, termer och sådant men skall föröska vara i säng före kl 12 så jag får en god nattsömn. Det är ju trots allt nyckeln till att informationen skall fastna. 
Om jag inte bloggar senare än så säger jag godnatt till er ♥ kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !