måndag 9 december 2013

Bra måndag !

Har haft en asbra måndag idag. Började dagen med en ordentlig frukost bestående av bl.a. omelett och mysli. Drog på mig ett par leggins och en mysig varm tjocktröja och begav mig till skolan. Hade först en alltför trött och okoncentrerad finska timme och gick efter det till biblioteket och läste geografi på min håltimme. Så följde det av en skön engelska timme var vi skrev en essä och fick sluta när vi var klara, och en historia timme som gick konstigt fort. Efter det gick jag till Fontana för att träffa Hannes på en kaffe, diskuterade livet och allt däromkring, har inte sett honom på länge så hade mycket att prata om. Så kom jag hem och näsan i boken genast, har just ätit och har en minipaus i läsandet för att uppdatera bloggen ju (; Måste komma igenom detta prov så bloggen hamnar i andra hand tyvärr. Men efter onsdagen är jag back on track igen! Har dessutom gått runt i myskläder senaste veckan så har inte riktigt varit så fotogenisk haha. Men efter onsdag blir det ändring på det också ! Mer outfitbilder kommer jag bussa på nu i vintertider. Men nu skall jag tillbaka till geografins värld. Hadetsuper♥

i brist på annat..we♥it ps. vet inte varför bilderna blir asunderliga :(


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !