torsdag 12 december 2013

något som får mig att le

Ekenäs

Fast jag bara varit där en handfull gånger så känner jag mig trygg där. Heidi har ju. flyttat dit och hon var drivkraften till att jag åkte dit in the first place. Jag saknar att inte ha henne i Åbo varje dag men förändringar sker, och jag är så glad över att vi hållit kontakten. Och så har jag fått chansen att träffa alla underbara människor där. Verkligen nåt man kommer ihåg, alla är så snälla och fina och välkomnande att  jag fortfarande blir rörd då jag tänker på förstagången jag var på besök. 
Det där med att jag känner mig trygg där är lite konstigt kan ni kanske tänka. Haha, lite är det ju det, men jag tror det är tackvare Heidis närvaro och för att inte tala om hennes farmor som är den sötaste som finns!! Har upplevt så mycket där på kort tid, så många känslor. Men jag ångrar absolut ingenting! Synd att jag inte kan åka dit lika ofta nåtmer, men jag älskar detdär stället. Ekenäs får mig att le :-)

bilder från min senaste resa till ekenäs. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !