torsdag 12 december 2013

Depp

Usch fy och blä. Jag har ingen lust för någonting alls. Får ingen sömn vilket leder till ingen ork för någonting, inte heller skola. Mina lärare tycker nog inte om mig. Måste prata med alla imorgon. Dessutom vill min oändliga förkylning inte ge med sig. Har varit sjuk nästan hela tiden i 1-2 månader, och det mest störande är nog att vissa lärare verkligen inte förstår sig på det. Ja, jag har missat massa timmar, men jag har ett väldigt dåligt immunförsvar, och det är ju bannemej inte mitt fel ju?! Det är ju inte kul för mig på något sätt, jag njuter inte av att vara sjuk eller må dåligt och missa skola. Tvärtom, jag får ångest varje gång jag får en outredd frånvaro från skolan. Jätte ledsen för depp inlägg. Det är bara så svårt att vara glad hela tiden då man går och snörvlar och hostar lungorna ur sig. blä.

bara för att göra detta inlägg ännu deppigare o tråkigare och blä så hittar jag inte en enda bild jag vill lägga hit. Snacka om dåligt humör

2 kommentarer:

  1. Hej Sofia,

    Kramar med ork och tröst till dig! Skolan och lärare är en övergående fas i livet, det viktiga är att ta hand om sig själv och hälsan. Ha inte ångest för det du missat, du gör vad du kan och mer kan du inte kräva av dig själv.

    SvaraRadera

Skriv ner vad än du har på hjärtat !