måndag 18 november 2013

MY WEEKEND

Bättre sent än aldrig ;) haha

Fredag
Gick alltså efter skolan med mina fina flickor Fredrika, Cassandra, Camilla och Emilie till ett café och myste i några timmar. Sen drog jag hem och började fixa mig, Emilie och Ida kom också till oss för att förfesta lite före vi drog till baren. Hade en riktigt rolig och lång kväll! Dansade bl.a. tryckare till my heart will go on. Haha bara för roligt, vi dansade ända tills det var stängningsdags och stack sen till Hesburger och åt lite nattmat. Så hoppade jag och Emilie in i en taxi och åkte hem till mig var vi sen sov typ 4 timmar. Kom alltså hem kl 5 på morgonen!

Lördag
Steg upp vid halv tio tiden bara för att märka att jag inte alls mådde så bra som jag trodde. Åt frukost, sa adjö till Emilie och läste lite skolgrejer en stund. Så vid 1 tiden hoppade jag på bussen och åkte till Hannes som gav mig ''magiskakuren'' för baksmälla och bytte sen från sommar till vinterdäck på bilen. Åt en bit pizza, chillade, pratade och så förde han hem mig till 5 tiden. Så bestämde vi med Camilla, Simon och Toni att gå och spela biljard och ta ett glas lite senare på kvällen. Väl i stan var stället fullt och det blev lite mer än ett glas.. Haha! Det blev spontan utgång och jag hade så jävla roligt! Jag och Camppu dansade hela jävla kvällen och var helt genomsvettig, sminket runnit bort typ och jag som hade röda läppar i början av kvällen.. Jaa, det skulle man inte trott då vi gick därifrån vid halv 2. Tänkte att jag inte skulle bli alltför sent och försöka undvika en till baksmälla men...

Söndag
...när jag blev väckt av mamma vid 11 imorse mådde jag inte bra, mitt knä som redan har problem värkte något otroligt och hade en jävulsk huvudvärk. Men det var det värt!! Nå, drog mig upp ur min koma och drog mig iväg till biblioteket med Freddu för att läsa biologi, vilket gick förvånansvärt bra! Måsta ju såklart belöna mig med att äta middag på subway efteråt och nu har jag bara suttit med mamma resten av kvällen. Och nu märker jag att jag suttit och skrivit i 20 minuter och inser att det är vääääldigt mycket text! Jag lyfter hatten för de som kommit ända hit! Haha, skämtosido. Nu skall jag dra mig till kojs. Sussa sött ♥

Bjuder på en bild på min fina alkoholhörna, eftersom det är typ det mitt veckoslut har bestått av :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv ner vad än du har på hjärtat !